torsdag 25 juni 2009

Summering...typ..

Okej, jag är lam...
Jag var på Sweden Rock för typ..en månad sen =P
Det var askul, men tack vare dunken så är det svårt att berätta om specifika situationer/händelser.. hahaha

Men liten summering:
Höjdpunkt: Pärlans ankomst, ensamtiden med Pärlan =)
Bästa konsert: Europe
Sämsta: hmm...vart faktiskt jävligt besviken på både Lita Ford och Heaven & Hell..
Bästa fyllan: typ när Lita Ford spelade =P och på torsdagen när Carro kommit =)
Sämsta/tråkigaste fyllan: första kvällen (tisdag) när jag fick ansvar för hela vår husvagn inkl. nycklar som alla skulle låna hela tiden o hämta grejer..låset slutar fungera och mittenbrädan i sängen går sönder...
Skön känsla: när jag upptäcker att brädan faktiskt inte e sönder o jag fixar upp den igen
Veckans HAHAHAHA: att killar tror att man blir kära i dom för att man har sex med dom..nä inte en kille på festivalen (tror ni jag skulle berätta om sånt här? är ju ett HAHAHAHA för sig själv)...o när man sen säger att den chansen är lika med zero så får man dom efter sig som ett jävla frimärke...så veckans HAHAHAHA är att jag, från dagen han kom, fick återkommande besök både vid/i husvagnen, i campet vi hängde i, på konserter o vid mat- och öltältsdags..omg!
Veckans motsats: vädret

Summering av summeringen:
1.Jag kan inte ha tråkigt med Carro, hon är och förblir världens bästa människa!
2.Det var skitkul och jag har redan bokat husvagn till nästa år!
3.Fan va jag ska till Kulturkalaset i Göteborg den 14 augusti och se Europe!

Rock on!

Inga kommentarer: