måndag 27 april 2009

Helgen som gick...

...asfort!!
Hann knappt ens sova, men fan så kul vi haft ändå, syrran o jag =)

I fredags var det ju som sagt KB som gällde..
Var nästan nostalgiskt att se pojkarna på scen igen =)
Märktes att dom var lite ringrostiga, men dom kommer säkert igång efter ett par spelningar..
Efter konserten barhängde vi lite..Charlotte tog massa kort på mig o mitt måttband..(som av nån anledning har hamnat i min väska) hahaha, ska be henne skicka över några så jag kan lägga upp dom här =)
Sen bar det av upp till logen... Nicos mamma blev asglad att se systrarna Kihl o gav oss en bamsekram =D då har man nog varit på en MC-spelning för mkt =P

Hursomhelst deras merch-försäljare som vi kallar Christian-killen (vet inte om han heter så, men vi har alltid varit så fulla när vi frågat honom..har hänt så många gånger nu så vi vågar inte fråga igen, men han ser iaf ut som en Christian..) hade med sig en kompis...hade sett honom ute i klubben tidigare under kvällen..påminde lite om Peter i utseendet...men OH MY FUCKING GOD!!! detta måste varit guds gåva till mig alltså! han var fanimej det hetaste jag någonsin sett!!
Hände ingenting..helt ärligt så sa vi inte ett ord till varandra, men ibland räcker det med blickar...och ja, han hade haft en given plats hos mig den natten och för resten av livet om det vore så =P men...han heter Tony och han bor i L.A...
mmm, sug på den ni!
Kommer till 99,9% aldrig se honom igen, men nu vet man ju hur drömprinsen ser ut iaf.

Hemgång vid 2-tiden, men eftersom jag hade kört nyktert sista 3 timmarna och hinkat redbull så låg jag vaken till efter 3, 7.45 ringde klockan.
Fullbokad 9-15 sen skulle jag ju fixa syrrans hår..17.15 gick vi från salongen.
Hann inte ens med en power-nap förrän det var dags att käka middag o göra oss iordning igen..
vid 21-tiden kom massa folk hit på förfest, bra mix på människor o vi hade jättekul =) Fann en ny vän och det är ju alltid trevligt.
Vidare till Distortion, nya kö-systemet funkar!! så det var bara att knalla rätt in.
Inga direkta skandaler, men märks att mitt lite halvgalna singel-liv börjar få en Domino-effekt =P
Var iaf asgo musik o sådär så hängde kvar till strax efter 4 innan det var dags för hemgång..
Upp vid 12.30 igår..Charlotte packade ihop sin skit sen fikade vi med André och Fia på Ölcafeét...Jag var astrött och bakis..satt med solglasögon på o var helt tyst tills jag helt plötsligt säger; Jimmy e bööög!! (En kompis till André) och bryter ihop och skrattar så jag gråter bort all mascara. Så kan det gå =P

Vinkade av Charlotte vid flygbussen sen gick jag tillbaka hem till André och kollade på "Vicky Christina Barcelona"..Woody Allen-film jag rekommenderar...Hade iofs sett den hemma hos Dennis för nån vecka sen, men var så trött då så värt o se igen =)

Igår kväll fick jag min efterlängtade egentid. Var så skönt!!
Helt ensam hemma och inte ett ljud...Hade inte ens tvn igång. Bara jag o min älskade laptop =D
Somnade la vid 00.30-tiden och sov till 10 idag! fan va det behövdes..o hade nog klarat några timmar till om det inte vore för att jag skulle jobba..

Hade en rätt go dag på jobbet idag =)
Mycket bokningar och trevliga kunder. Min första för dagen var skitcool och hade grym humor...Hade massa samtal om stil- och färganalyser och att det är en smaksak och så...iaf kom vi på en låtsas-tant som hette Gunn-Britt, men kallades för Gunnsan.
Asså HAHAHAA fan va jag älskar såna kunder...såna man bara klickar med med en gång..
Hon gjorde typ hela min dag med sin härliga energi. =)

På vägen hem från jobbet stack jag inom Triangeln. Finns en butik där som är kombinerad piercingstudio och smyckesbutik...Har börjat töja mitt ena öra och frågade lite om tips och tittade på olika typer av töjningar, både spiraler och tunnlar..ska fundera lite på det ikväll och gå dit och handla lite imorrn..
Har 1,6 mm nu, men snubben där trodde att jag lätt skulle få in en 2,0 med en gång =)
Så blir nog den storleken iaf, men tror det e bäst med en spiral så man slipper köpa nya smycken hela tiden...Målet är att töja till 7-8 mm typ, så får jag se hur jag känner sen när jag nått det...

Håller på att tvätta nu..måste göras idag för imorgon kväll efter jobbet ska jag på mina första kurs som färdigutbildad frisör!! =D
Är GHD som anordnar och det är först visning sen workshop..och kursen hålls i Turning Torso! har aldrig varit uppe i Torson så det är en liten grej bara det =)
Så blir väl att jag bloggar imorrn igen när jag kommit hem..om jag inte är helt färdig. (ganska stor risk för det)

Nu ska jag hämta sista tvätten sen ska jag spendera resten av kvällen med att gosa med min älskade Fia-lutt..
Ska slå en signal till världens bästaste vän med som fyller 24 idag =)
Hurra hurra hurra hurra!!!!! *partytuta*

Skickade ner mamma med blommor till Carro och överraskade lite..Har redan pratat henne en gång idag, men låtsades att jag glömt födelsedagen o babblade på som vanligt...ville ju inte ruin the surprise! =P
Jag är en redig illbatting ibland. hehe

hejthååå, ko på fe!

Inga kommentarer: