tisdag 28 april 2009

jobba jobba jooobba!

Har fan inte gjort annat idag..började 10 och kom precis innanför dörren (typ 22).
Förmiddagen var skitlugn, men eftermiddagen gick i ett kör..
Efter stängning slängde vi i oss lite thai-käk på salongen innan vi drog på GHD:s inspirationskurs med workshop i Turning Torso =)
Var lite mingel först på 51:a våningen för att sen åka upp till 54:e!!! där kursen hölls..Längst upp i den 190 meter höga byggnaden.
Sjuk utsikt alltså! Kom också fram till att Malmö är precis så litet som det känns =P
Kursen var ok, lärde mig några nya tekniker iaf...

Och dom har jag tänkt testa redan till helgen (om jag får?) för då åker jag till Carro i Göteborg!!!!!!!!!!!!!!!
Ska bli så jävla kuuuul och jag är så peppad!!
Så imorrn efter jobb är det dags att packa väskan.
Massa roliga planer har vi som vanligt och det ska bli så gött o hänga med den person jag är mest avslappnad med i hela världen, finns fan ingen jajjigare (bättre) vänskap! =D

Nu stängs mina ögon nästan av sig själva...

1 kommentar:

Caroline sa...

Älskar NOOOOG dej! :D